Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-24 - 2024-05-24 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
WYMAGANIA SYSTEMU HACCP (wg Codex Alimentarius CXC 1-1969)LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie z podstawowych wymagań Codex Alimentarius w zakresie wdrażania HACCP, GMP i GHP. Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie |
900.00 zł 1107.00 zł brutto (Vat 23%) |
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-20 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Zarządzanie zapasami - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie zapasówATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Zarządzanie zapasami - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie zapasów. Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
1490.001290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) -200zł |
Zaopatrzenie i gospodarka materiałowa przedsiębiorstwaATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Zaopatrzenie i gospodarka materiałowa przedsiębiorstwa - metody analizy zapasów w przedsiębiorstwie, określenia optymalnych ich ilości, określenia zapasów maksymalnych i minimalnych, kosztów zamrożonych kapitałów oraz analiza i systemy zarządzania. Najbliższy termin: 2024-05-20 - 2024-05-21 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
1490.001290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) -200zł |
Zmiany i Aktualności w Prawie i Procedurach Celnych na 2024 rok. Prawo celne.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Taryfa Celna 2024. Intrastat 2024. Umowy o Wolnym Handlu – przegląd. Reguły Pochodzenia 2024. Nowy system RPS I INF. Procedury uproszczone. Odprawy scentralizowane. Usługa e-Eksport. AES/ECS2, AES/ECS2 PLUS Prawo Celne 2024. Procedury Celne. Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1260.001160.00 zł 1426.80 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
stron: 1 2
Szkolenia obsługa klienta Sz
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.